dissabte, 13 d’abril del 2013

Si yo tuviera una escoba

Per acabar el concert de primavera us proposem un CANT COMÚ
amb la cançó : SI YO TUVIERA UNA ESCOBA

L'escombra, quin invent! Ens ajuda a netejar la brutícia del terra.
Aquesta cançó, però, no ens  parla de netejar la brutícia del terra,
sinó totes aquelles coses que en aquest món nostre, no estan bé:
la crisi, la corrupció, les desigualtats, les retallades, les guerres....


 Si yo tuviera una escoba
Si yo tuviera una escoba (4 vegades)
cuantas cosas barrería. 
 
Si yo tuviera una escoba (4 vegades)
cuantas cosas barrería.

Primero, lo que haría yo primero 
barrería yo el dinero, 
que es la causa y el motivo 
ay, de tanto desespero. 

Segundo, lo que haría yo segundo 
barrería bien profundo, 
todas cuantas cosas sucias 
se ven por los bajos mundos. 

Si yo tuviera una escoba (4 vegades)
cuantas cosas barrería. 


Si yo tuviera una escoba (4 vegades)
cuantas cosas barrería. ( 3 vegades)








0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada