dijous, 18 d’abril del 2013

El Petit Príncep 2013


A Nou Barris, al barri de Porta, tenim una petita plaça situada entre els carrers d’Alella, Santanyí i Alloza. És la Plaça del  Petit Príncep . Va ser inaugurada al 2010.

I...   qui és aquest Petit Príncep ?
Aaah!  Ho descobriríeu si llegíssiu  aquest llibre:

"El petit príncep"  de   Antoine de Saint-Exupéry


"La història narra la trobada entre un nen i un aviador. Les converses que tenen fan canviar la vida a l'adult. El llibre està il·lustrat amb dibuixos del mateix autor, que formen part de la narració i que són tant o més coneguts que el conte.


  Els alumnes de 5è, dimecres 8 de maig, hi aniran a veure, amb companyia de l'escola Aloma, l'espectacle de titelles
"Els viatges de El Petit Príncep" a càrrec de la companyia Petit Bombay.

Per acabar la trobada cantarem plegats La  cançó del xai
de La Cantata El Petit Príncep  composada per Ricard Gimeno, amb els textos  adaptats d'Imma Solé i Anna Valls i els poemes, creació de Jordi Enjuanes.

 

La cançó del xai

Em diu: M'agradaria
que tu em pintis un xai.
Li vaig dir que ho sentia,
que jo no he pintat mai.
Sols sé pintar una boa
que es menja un elefant...
i ell.. plora que plora,
i jo acabo pintant.
Li pinto un xai amb banyes,
i em diu: Si és un marrà...
Si et plau, pinta'n un altre
que sigui jovençà!
Si li'n pinto una capsa.
A dins, dic, tens el xai.
Aquest si que m'agrada,
a quin xaiet més guai!
Em diu: M'agradaria
que tu em pintis un xai.
Li vaig dir que ho sentia,
que jo no he pintat mai.
Sols sé pintar una boa
que es menja un elefant ...
I ell.. plora que plora,
i jo acabo pintant.
  En aquesta adreça trobareu els textos de les cançons  i els audios d’aquesta cantata.



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada