dimecres, 5 de març del 2014

Músiques del món al Palau de la Música Catalana 5è - 6è

Hem estat escoltant músiques "a cappella" en el Palau de la Música Catalana.
En el concert, Músiques del món, totes les obres musicals són interpretades amb les magnifiques veus dels cantants del Grupo Vocal Kollage. Sobre l'escenari ni un sol instrument de veritat, tots imaginats. Amb les veus ens han imitat trompetes, trombons, guitarres, balalaiques, bateria, flautes, ....


Aquí hi ha algunes fotos de la jornada



Això han dit els nens i nenes de 6è

- Ha estat increïble perquè no sabia que es podia fer això amb la veu (Oscar)
- Aquest concert ha estat impressionant perquè han fet molts ritmes i melodies (Christopher)
- M'ha agradat molt el noi que imitava tots els ritmes de la bateria (Sergio)
- Els ritmes i melodies  semblaven instruments reals (Andrea)
- La peça que més em va agradar va ser la d'Stevie Wonder, I Wish (Alba D.)
- Les imitacions dels ritmes i melodies africans em van agradar molt ( Angela)
- Les imitacions eren tan reals que semblava que estaves escoltant instruments de veritat (David)
- M'agradaria aprendre a cantar "a capella" així de bé com el noi de vermell, que feia els sons de la bateria (Mario L.)
- Em va agradar molt l'espectacle i també el Palau de la Música per dins (Lucia)
-Em va agradar molt com ho feien tots i els sons que feien amb les mans i la veu(Ainhoa)
- Em va agradar molt l'edifici i sobretot la lluerna del sostre de la sala (Alba M)
- L'espectacle va ser un éxit i el Palau per dins em va agradar molt , era la primera vegada que el veia (Sonia)
- El noi que imitava la flauta ho feia molt bé però em va agradar més el que feia la percussió. (Pol)
- Aquest concert ha sigut molt "xulo" i m'imaginava que sonaven instruments de veritat. (Mario J)
- Només em va agradar com interpretava el cantant dels pantalons vermells (Malena)
- Em va agradar com imitaven les guitarres, el concert em va encantar ( Laura )
- Em va agradar molt el noi que imitava la trompeta, i el noi que imitava percussions (Denis)


(Ens van dir que no féssim fotos durant el concert,
així que aquesta foto no correspon al dia que vam assistir a l'audició)


Això han dit els nens i nenes de 5è....

-Aquesta excursió m´ha agradat molt, perquè havia un noi  que imitava molt bé els instruments amb la veu.(Anuar)
-El que més m'ha agradat ha sigut  quan van sortir els 5 nois.(Lucía)
-Va ser increïble el que els nois van fer amb la veu. M'agradaria aprendre a fer-ho.(Laura)-A mi m'ha agradat molt sobretot el noi que imitava la bateria. Els poso un excel·lent a tots.(Ingrid)
-El concert va ser espectacular!(Yago)
-A mi m'ha agradat. m'han agradat totes les cançons, era molt xuli.      (Grisel)
-Crec que el Palau és una de les grans obres del patrimoni de la humanitat. (Marc)
-Va ser increïble  aquell concert a capella. Sempre el recordaré molt bé.(Laia)
-M’ha encantat la música, semblaven  instruments de veritat i ho feien tot amb la veu! (Carmen)
-A mi em va agradar l'home que tenia els pantalons vermells i com feia els sons. (David)
-Em va semblar increïble com imitaven tants instruments (Júlia)
-A mi m’ha agradat molt anar  al Palau de la Musica,  ha estat molt divertit escoltar com imitaven els instruments. (Melanye)
-A mi el Palau m’ha agradat molt, el que feia de bateria va ser , per a mi,  el millor. Em va agradar molt  els detalls de les parets i finestres. (Núria)
-El concert va ser molt divertit, el YAGO i jo ens ho vam passar bomba ; va ser impressionant!!!! (Nil)
-El concert del Palau de la musica ha sigut increïble no creia que poguessin fer aquests sorolls amb la veu.(Xavi)
- El Palau de la Música m'ha agradat. Jo pensava que no es podien fer aquests sons amb la veu. (Eva)
-  M'ha agradat perquè imitaven molt bé els instruments. (Fadia)
- El millor concert "a capella " que he escoltat. (Hector)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada